Artigo de opinión: Sin noticias de Feij009

Share Button

Nesta web témonos referido, en máis dunha ocasión, ó pobrísimo balance que ofrece o goberno de Núñez Feijóo nos seus xa case dous anos á fronte da Xunta de Galicia. Quen se presentara en 2009 emulando o nome dunha especie superheroe (Feij009leva defraudado tódalas expectativas en ámbitos como o emprego, a sanidade, a atención ás persoas dependentes, etc.

Hoxe a edición galega de El País publica un artigo da deputada autonómica socialista María José Caride (na foto) que, baixo o título Sin noticias de Feij009, fai un certeiro balance do que está a ser a xestión do PP na Xunta.

Do artigo extraemos as seguintes afirmacións: "El superhéroe Feij009 borra su promesa de priorizar el empleo, resolver la crisis, bajar las listas de espera y atender a todos los dependientes, y olvida su prisa por tomar el bastón de mando, gobernar y cambiar el rumbo de la economía (…). Con el mayor volumen de parados de nuestra historia, el primer puesto en el ranking de la destrucción de empleo en España y 75.400 ocupados menos que hace dos años, aplicando su receta, hemos de calificar de fracaso absoluto una gestión que empeora notoriamente la posición relativa de Galicia en empleo y actividad, a pesar de la celebración del Xacobeo 2010".

Podes ler o artigo íntegro aquí:

http://www.elpais.com/articulo/Galicia/noticias/Feij009/elpepuespgal/20110301elpgal_17/Tes

 

Esta entrada foi publicada en Actualidade. Garda a ligazón permanente.