Cariño hai 25 anos, en Diario de Ferrol

Share Button

Hoxe Diario de Ferrol, na súa sección Hace 25 años (1986) (páxina 12), rememora aquel Pleno celebrado no Concello de Ortigueira no que se votaba en contra da Segregación de Cariño. Como é ben sabido, aquel acordo plenario non logrou impedir que a Segregación finalmente se produxese, aínda que puido contribuir a retrasala. O histórico acontecemento da Segregación prodúxose finalmente o 21 de xaneiro de 1988.

O texto de Diario de Ferrol é o seguinte:

La segregación de Cariño > El presidente de la Asociación de Vecinos de Cariño, Luis Armada Castro, asegura que ya esperaba el acuerdo de la Corporación municipal de Ortigueira, en contra de la segregación de Cariño, y mantiene su confianza en que esta misma semana el expediente sea remitido a la Xunta de Galicia.

Recuerda que en el pleno municipal en el que se votó este asunto se presentaron un total de 3.346 alegaciones a favor de la creación del ayuntamiento de Cariño, considerando los opositores al criterio de la mayoría municipal que "es una decisión grave no atender a ese dato y no adoptar un cambio de actitud". 

 

Esta entrada foi publicada en Actualidade. Garda a ligazón permanente.